dc.description.abstract |
У статті розкрито величезний виховний потенціал бойового хортингу як національного виду спорту під час воєнного стану. Визначено, що патріотизм поєднує знання, емоції, почуття та дії. Під час воєнного стану це відчувається дуже гостро, і молодь почала потрохи діяти: відриватися від гаджетів та відвідувати секції з бойового хортингу, цікавитися основами самооборони й самозахисту, що на сьогодні є дуже актуальним і своєчасним. На основі системного аналізу навчальних програм із фізичної культури для закладів загальної середньої освіти (2022 р.),
програми з бойового хортингу для закладів вищої освіти (2020 р., автор – Е. Єрьоменко) та особистих напрацювань авторів визначено особливості методики навчання прикладних елементів бойового хортингу із застосуванням та обговоренням відеоматеріалів, презентацій для кращого їх закріплення. Як рекомендації запропоновано підвищити увагу до організації та проведення заходів національно-патріотичного спрямування засобами бойового хортингу (зокрема
й онлайн-заходів) з учнями, студентами та курсантами під час воєнного стану. Запропоновано зосередити увагу громадських організацій, центрів національно-патріотичного спрямування на волонтерській діяльності, психологічній підтримці, розробленні наукових досліджень, індивідуальних проєктів, спрямованих на підвищення мотивації до занять бойовим хортингом, а також на покращенні психоемоційного стану, збереженні та зміцненні здоров’я, утвердженні
культурних, сімейних і національних цінностей, що сприятиме формуванню високої патріотичної свідомості та української громадянської ідентичності, вихованню особистісних якостей громадянина нашої держави, патріота, носія української національної культури |
uk_UA |