dc.description.abstract |
Сучасні глобалізаційні процеси зумовлюють життєву необхідність реалізації політики
у сфері підготовки висококваліфікованих кадрів вищої школи. Вивчення досвіду підготовки фахівців потребує критичного аналізу здобутків наявних освітніх систем. Їх адаптація до національних потреб дасть можливість реалізувати позитивні тенденції в закладах вищої освіти України.
Парадигма освіти у сфері фітнесу та рекреації останніми десятиліттями суттєво змінилася, що пояснюється орієнтацією на принципово нове розуміння сутності рекреації та її ролі в освітній системі. Водночас в Україні є суспільна потреба у фахівцях із фізичного виховання та спорту, здатних виконувати рекреаційно-оздоровчу діяльність, що вкрай важливо для пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювань та підвищення рівня рухової активності різних верств населення. Відповідно, є потреба у визначенні ключових аспектів
і тенденцій підготовки фахівців із рекреаційно-оздоровчої діяльності у вищій школі.
Дослідження присвячене розробленню шляхів удосконалення рекреаційної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури, створенню механізму навчання оздоровчої аеробіки, атлетичної гімнастики, дитячого фітнесу, «фітнес-класу» тощо. Розроблено зміст занять з огляду на профіль підготовки (спортивне тренування, фізкультурна освіта тощо), моделі фітнес-програм для майбутнього застосування в дошкільних, шкільних, середніх спеціальних і вищих навчальних закладах, спортивних секціях. Показано ефективність фітнесу в підвищенні фізичної підготовленості, розглянуто вміння складати індивідуальну програму занять і харчування, вирішення ситуаційних завдань, проведення фітнес-занять, знання видів рекреаційної діяльності для майбутньої професійної діяльності фахівців із фізичної культури. |
uk_UA |