Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

Show simple item record

dc.contributor.author Лопуга, Г. В.
dc.contributor.author Решетилова, В. М.
dc.contributor.author Mихайленко, Ю. М.
dc.contributor.author Присяжна, М. К.
dc.date.accessioned 2023-06-17T16:20:06Z
dc.date.available 2023-06-17T16:20:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 373-056.2/.3
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-88-95
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9766
dc.description Лопуга Г. В. Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Г. В. Лопуга, В. М. Решетилова, Ю. М. Mихайленко та ін. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.88-95. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведено аналіз особливостей інклюзивного навчання в закладах освіти. Зосереджено увагу на тому, що інклюзивна освіта передбачає побудову системи навчання, яка відповідає потребам кожної дитини, надає всім дітям таку психолого-педагогічну підтримку, яка дає їм змогу бути успішними, почуватися безпечними. Інклюзивна освіта прагне розробити підхід до викладання та навчання, який буде більш гнучким для задоволення різних потреб у навчанні й вихованні дітей. Інклюзивна освіта охоплює не лише освітню сферу, а й весь спектр суспільних відносин: працю, спілкування, розваги. У всіх сферах має бути створена доступна доброзичлива атмосфера, повинні долатися бар’єри середовища та суспільної свідомості. У роботі визначено основні цінності інклюзивної освіти. Здійснено порівняльний аналіз понять «інтеграція» та «інклюзія». Авторами розкрито величезний виховний потенціал інклюзивного навчання, проаналізовано переваги та недоліки інклюзивної освіти. За результатами дослідження представлено обґрунтовані висновки та рекомендації, запропоновано підвищити увагу до служби супроводу, обладнання (інклюзія в багатьох випадках передбачає зміну середовища й матеріалів), а також проводити додаткову роботу з усіма працівниками школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.title Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account