dc.contributor.author |
Лопуга, Г. В. |
|
dc.contributor.author |
Решетилова, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Mихайленко, Ю. М. |
|
dc.contributor.author |
Присяжна, М. К. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-17T16:20:06Z |
|
dc.date.available |
2023-06-17T16:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373-056.2/.3 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-88-95 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9766 |
|
dc.description |
Лопуга Г. В. Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Г. В. Лопуга, В. М. Решетилова, Ю. М. Mихайленко та ін. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.88-95. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз особливостей інклюзивного навчання в закладах освіти. Зосереджено увагу на тому, що інклюзивна освіта передбачає побудову системи навчання, яка відповідає потребам кожної дитини, надає всім дітям таку психолого-педагогічну підтримку, яка дає їм змогу бути успішними, почуватися безпечними. Інклюзивна освіта прагне розробити підхід до викладання та навчання, який буде більш гнучким для задоволення різних потреб у навчанні й вихованні дітей. Інклюзивна освіта охоплює не лише освітню сферу, а й весь спектр суспільних відносин: працю, спілкування, розваги. У всіх сферах має бути створена
доступна доброзичлива атмосфера, повинні долатися бар’єри середовища та суспільної свідомості. У роботі визначено основні цінності інклюзивної освіти. Здійснено порівняльний аналіз понять «інтеграція» та «інклюзія». Авторами розкрито величезний виховний потенціал інклюзивного навчання, проаналізовано переваги та недоліки інклюзивної освіти. За результатами дослідження представлено обґрунтовані висновки та рекомендації, запропоновано підвищити
увагу до служби супроводу, обладнання (інклюзія в багатьох випадках передбачає зміну середовища й матеріалів), а також проводити додаткову роботу з усіма працівниками школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |