Abstract:
У статті розглянуто ефективність організації самостійної роботи здобувачів
освіти третього рівня (доктор філософії) спеціальності 035 «Філологія» у процесі
роботи над освітнім компонентом «Науковий стиль української мови у професійній комунікації», що викладається в Державному закладі «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Схарактеризовано зміст і завдання
освітнього компонента. Наголошено на необхідності формування науково-дослідницької компетентності, навичок створення наукових текстів різних жанрів, вироблення наукового мислення, практичних навичок оволодіння науковим мовленням. Акцентовано на важливості грамотно організованої самостійної роботи здобувачів, що передбачає різноманітні види індивідуальної й колективної навчальної діяльності, забезпечується навчально-методичним комплексом освітнього компонента відповідно до його програми. Розглянуто функції
і принципи самостійної роботи. Виділено навчально-пізнавальний, репродуктивно-
творчий, дослідницький види самостійної роботи в процесі опрацювання освітнього
компонента «Науковий стиль української мови у професійній комунікації». Запропоновано приклади завдань для самостійної роботи.
Description:
Кизилова В. В. Організація самостійної роботи аспірантів у процесі вивчення освітнього компонента «Науковий стиль української мови у професійній комунікації» / В. В. Кизилова // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 29-38.