dc.description.abstract |
У статті розкривається упровадження інноваційних, зокрема інтерактивних, технологій навчання студентів у навчально-виховний процес ВНЗ – спрямувалася на активне включення студентів у процес оволодіння професійними знаннями та вміннями на основі використання інноваційних, і в першу чергу інтерактивних, технологій, а саме: методу проекту, портфоліо, дискусії у формі « круглого столу», моделювання та розігрування ситуації за ролями, case-study. Головне завдання, яке покладено на майбутнього фахівця це навчально-професійна діяльність за умови активного впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ВНЗ яка сприяла б створенню та підтримці відповідного психологічного клімату, коли студенти могли вільно висловлювати свої думки, активно спілкуватися, відстоювати власні позиції тощо. Такий підхід до навчання дав змогу гармонізувати загальнокультурні, психолого-педагогічні й методичні знання, уміння, способи діяльності, посили їхню професійну спрямованість, забезпечити фундаментальність базової підготовки, створити умови для професійного становлення та саморозвитку майбутніх учителів основ здоров'я. |
uk_UA |