Abstract:
У статті розглядається соціокомунікаційний аспект професійної діяльності фахівців з журналістики та інформації; наголошується на необхідності розробки освітніх програм вищими навчальними закладами, потребі перегляду кількості та змісту компетенцій щодо конкретного напрямку підготовки майбутніх фахівців (спеціально-професійні) та окреслення загально-професійних компетенцій щодо галузі знань; обґрунтовується теоретичні підходи до розв'язання окресленої проблеми щодо галузі знань «Журналістика та інформація» та напрямів підготовки «Журналістика», «Видавнича справа та редагування», «Реклама та зв'язки з громадськістю». Автором запропоновано перелік та зміст загально-професійних компетенцій, які розглядаються як компоненти соціокомунікативної компетентності фахівця.