Abstract:
Проводячі аналіз наукових праць, а саме, в напрямках сучасних проблем в підготовці майбутніх соціальних педагогів у компетентнісному виміру соціальної сфери, в статті розглянуті сутність та структура здоров’язбережувальної компетентності; визначено поняття «здоров’язбережувальної компетентності» на основі зіставлення понять «компетентність», «здоров’я», «здоров’язбереження»; було розглянуто перелік таких ключових компетентностей, як уміння вчитись (навчальна), громадянська, загальнокультурна, компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій, соціальна, підприємницька, здоров’язбережувальна; здоров’я охарактеризовано, як властивість особистості, спрямована на збереження фізичного, соціального, психологічного та духовного здоров’я – свого та оточення; визначено сфери життя та виміри праці в них, які забезпечують організацію здорового способу власного життя; виділено три основні компоненти структури здоров’язбережувальної компетентності.