Abstract:
У статті розглядається педагогічний аспект формування професійно орієнтовної особи студента ВНЗ. Показана актуальність даної проблеми в контексті підготовки майбутнього інженера-педагога і професійного становлення майбутнього фахівця в галузі обслуговування населення, а також психолого-педагогічні показники розвитку професійно орієнтованої орієнтованої особи студента вищого учбового закладу. Розкриті сучасні аспекти перебудови сучасної вузівської системи освіти із здійсненням на основі концепції професійно орієнтованої підготовки фахівців. Визначено єство формування професійно орієнтованої особи студента в структурі вищої педагогічної освіти, як система психологічних, педагогічних, дидактичних процедур взаємодії педпаогів і студентів з урахуванням їх здібностей і схильностей, направлених на реалізацію вмісту методів, форм і засобів навчання і майбутньої діяльності фахівців.