Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Клєба, А. І.
dc.date.accessioned 2023-05-18T13:34:16Z
dc.date.available 2023-05-18T13:34:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9689
dc.description Клєба А. І. Формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності / А. І. Клєба // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 159-166. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі мотиваційної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до реалізації інформаційно-комунікативної культури в професійній діяльності. Проаналізовано погляди науковців щодо питань: мотив, мотиваційна сфера, мотив діяльності. Подано результати вивчення особливостей формування мотиваційної сфери майбутніх вихователів, розглянуті її структурні компоненти. Визначені технології самосприйняття студента в контексті його майбутньої діяльності. Чітко визначені етапи формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності: діагностичний; етап формування значимості інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності; розвиток стійкого пізнавального інтересу студентів до формування інформаційно-комунікативної культури; організація проблемного навчання. На всіх етапах розкрито провідні задачі та види діяльності. Інформаційно-комунікативна культура розглядається не тільки як вид професійної культури вихователя, а як важлива особиста освіта фахівця. Вважається за доцільне створювати умови, які безпосередньо впливатимуть на формування мотивів: естетичні, емоційні переживання, самостійна постановка мети, навколишнє середовище, пізнавальна, пошукова активність; включення до різних видів діяльності; забезпечення ситуації успіху; знаходження особистісного смислу; урахування попереднього досвіду; підтримка мотивації та надання переваги засобам, які впливають на почуття, мотивують поведінку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна готовність вихователя uk_UA
dc.subject мотиваційна сфера особистості uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.title Формування мотиваційної готовності у майбутніх вихователів до реалізації інформаційно-комунікативної культури у професійній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account