Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Шляхи і засоби формування художньо-естетично смаку дітей молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Блудова, Ю. О.
dc.date.accessioned 2023-05-15T20:26:27Z
dc.date.available 2023-05-15T20:26:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 37.036
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9683
dc.description Буданова Ю. О. Шляхи і засоби формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку / Ю. О. Буданова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 118-125. uk_UA
dc.description.abstract Естетичне виховання це цілеспрямований педагогічний процес, в результаті якого формується естетичне ставлення людини до навколишнього світу, природи, праці, людських змін, мистецтва. Естетичне виховання дитини починається з моменту його народження, але найбільш сприятливим є все ж молодший шкільний вік. Центральною категорією естетичної свідомості, яка займає принципове місце в науково-теоретичних дослідженнях є художньо-естетичний смак. У статті розглянуто найвагоміші шляхи і засоби формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку. У статті визначається, що основними засобами формування художньо-естетичного смаку є засоби навколишньої дійсності та система освітньо-виховного процесу школи. Під засобами навколишньої дійсності розглядаємо такі елементи як: естетизація середовища, естетизація побуту, естетика поведінки і зовнішнього вигляду, благополуччя самопочуття та сімейні стосунки. Що ж до системи освітньо-виховного процесу школи, то тут розглядається різноманіття аудиторії, позакласної та позашкільною. У житті дитини має виховне значення буквально все: оздоблення приміщення, охайність одягу, форма особистих відносин і спілкування, умови праці та розваг - усе це приваблює дітей, або відштовхує. Завдання полягає не в тому, щоб дорослим організувати для дітей красу навколишнього середовища, в якому вони живуть, навчаються, працюють, відпочивають, а в тому, щоб залучити всіх дітей до активної діяльності зі створення і збереження краси. Вплив естетичних явищ життя і мистецтва на особистість може проходити як цілеспрямовано, так і спонтанно. У цьому процесі величезну роль грає школа. Позакласна робота з естетичного виховання може служити хорошим доповненням у вирішенні даної проблеми. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject естетичне виховання uk_UA
dc.subject художньо-естетичний смак uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject освітньо-виховний процес uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject педагогічний вплив uk_UA
dc.title Шляхи і засоби формування художньо-естетично смаку дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account