dc.contributor.author |
Безбородих, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-10T21:45:07Z |
|
dc.date.available |
2023-05-10T21:45:07Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3–051:17.022.1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9680 |
|
dc.description |
Безбородих С. М. Соціальне партнерство як передумова формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів / С. М. Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 111-118. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена свідченням того факту, що питання формування соціального партнерства, які широко обговорювались на всесвітніх конференціях, стають невід'ємною складовою великої кількості різноманітних проектів, започаткованих українськими та міжнародними організаціями в галузі освіти. Тому метою статті є розгляд соціального партнерства як передумови формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів. Сьогодні, в складних соціально-економічних умовах розвитку України, існуюча національна модель соціального діалогу є недостатньо ефективною та потребує вдосконалення. Встановлено, що соціальне партнерство як педагогічна проблема істотно сприяє позитивному впливу щодо формування нової організаційно-педагогічної системи в професійному закладі. Отже, саме в ході соціального діалогу між суб'єктами формується мотиваційне середовище, в якому учасники педагогічного процесу орієнтуються на підготовку майбутніх конкурентоспроможних педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможний педагог |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне партнерство |
uk_UA |
dc.title |
Соціальне партнерство як передумова формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |