Abstract:
У статті аналізується новинний продукт регіональних телекомпаній Луганщини з точки зору дотримання стандартів їх виробництва, розкриття прагматики факторів упливу на реципієнтів та способів маніпулювання інформацією. Регіональне телебачення в силу того, що для телеглядача було і залишається основним джерелом постачання інформації про події, а головне - інтерпертатором їх, стало одним із вагомих факторі впливу на політичну, економічну, соціальну, культурну та інші сфери життя громади та індивіда, процес соціалізації особистості. Зауважується, що форма подачі новинного продукту часто визначають не редакції інформаційних програм, а існуючи в регіоні політико-економічні чи фінансово-промислові групи, в оперативному чи прямому підпорядкуванні яких перебувають засоби масової комунікації. Нові технології, у тому числі й у сфері медіа, дозволяють упроваджувати й нові засоби впливу на реципієнтів, у тому числі й на підростаюче покоління, та маніпулювання їх свідомістю за допомогою новинного телепродукту. Мінімізація негативного впливу на свідомість молодих реципієнтів вбачається у процесі формування системи знань та навичок у майбутніх медійників та неухильному дотриманні стандартів професії, які мають стати основою їх подальшої роботи, і це створить умови для протидії маніпулятивних технологіям, дотриманні стандартів інформаційного телевиробництва.