| dc.contributor.author | Карпенко, М. І. | |
| dc.contributor.author | Щурова, Н. В. | |
| dc.date.accessioned | 2023-05-07T14:35:00Z | |
| dc.date.available | 2023-05-07T14:35:00Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 371.2+371.13 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9670 | |
| dc.description | Карпенко М. І. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В. Щурова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 136. – С. 96-99. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та напрямку розвитку освіти на сучасному етапі - збереженню здоров’я дітей, його зміцненню, що визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто важливі аспекти здоров ’язбереження учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров ’язбережувального навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | здоров’я | uk_UA |
| dc.subject | здоров’язбереження учнів | uk_UA |
| dc.subject | здоров’язбережувальний виховний процес | uk_UA |
| dc.subject | функціональний стан організму | uk_UA |
| dc.title | Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |