Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Карпенко, М. І.
dc.contributor.author Щурова, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-05-07T14:35:00Z
dc.date.available 2023-05-07T14:35:00Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 371.2+371.13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9670
dc.description Карпенко М. І. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В. Щурова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 136. – С. 96-99. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та напрямку розвитку освіти на сучасному етапі - збереженню здоров’я дітей, його зміцненню, що визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто важливі аспекти здоров ’язбереження учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров ’язбережувального навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject здоров’язбереження учнів uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальний виховний процес uk_UA
dc.subject функціональний стан організму uk_UA
dc.title Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account