dc.contributor.author |
Карпенко, М. І. |
|
dc.contributor.author |
Щурова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-07T14:35:00Z |
|
dc.date.available |
2023-05-07T14:35:00Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.2+371.13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9670 |
|
dc.description |
Карпенко М. І. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В. Щурова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 136. – С. 96-99. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та напрямку
розвитку освіти на сучасному етапі - збереженню здоров’я дітей, його зміцненню, що
визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто важливі аспекти
здоров ’язбереження учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров ’язбережувального навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язбереження учнів |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язбережувальний виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
функціональний стан організму |
uk_UA |
dc.title |
Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |