Abstract:
Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та напрямку
розвитку освіти на сучасному етапі - збереженню здоров’я дітей, його зміцненню, що
визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто важливі аспекти
здоров ’язбереження учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров ’язбережувального навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації.
Description:
Карпенко М. І. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В. Щурова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 136. – С. 96-99.