| dc.contributor.author | Каміл, О. О. | |
| dc.contributor.author | Бурла, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2023-04-25T09:30:51Z | |
| dc.date.available | 2023-04-25T09:30:51Z | |
| dc.date.issued | 2017-04 | |
| dc.identifier.other | УДК 613,71:371,72-053,4 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9658 | |
| dc.description | Каміл О. О. Використання ігор в процесі удосконалення фізичних якостей школярів / О. О. Каміл, О.М. Бурла // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 108-114. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Фізичні якості – це розвинуті у процесі виховання і цілеспрямованої підготовки рухові задатки людини, які визначають її можливості успішно виконувати певну рухову діяльність. Наприклад, для подолання великого зовнішнього опору потрібна, перш за все, відповідна м’язова сила; для тривалого й ефективного виконання фізичної роботи потрібна витривалість; для виконання рухів з великою амплітудою необхідно мати високий рівень гнучкості. У статті проаналізовано фактори, які впливають на підвищення рівня фізичної підготовленості учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл. Показано, що використання спеціально підібраних вправ, направлених на удосконалення окремих сторін швидкісних та швидкісно-силових здібностей учнів, буде більш ефективним, якщо ці вправи будуть виконуватися в ігрових та змагальних варіантах рухових та спортивних ігор. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | фізична культура | uk_UA |
| dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
| dc.subject | швидкісні якості | uk_UA |
| dc.title | Використання ігор в процесі удосконалення фізичних якостей школярів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |