dc.contributor.author |
Каміл, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Бурла, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T09:30:51Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T09:30:51Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.other |
УДК 613,71:371,72-053,4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9658 |
|
dc.description |
Каміл О. О. Використання ігор в процесі удосконалення фізичних якостей школярів / О. О. Каміл, О.М. Бурла // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 108-114. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Фізичні якості – це розвинуті у процесі виховання і цілеспрямованої підготовки рухові задатки людини, які визначають її можливості успішно виконувати певну рухову діяльність. Наприклад, для подолання великого зовнішнього опору потрібна, перш за все, відповідна м’язова сила; для тривалого й ефективного виконання фізичної роботи потрібна витривалість; для виконання рухів з великою
амплітудою необхідно мати високий рівень гнучкості. У статті проаналізовано фактори, які впливають на підвищення рівня фізичної підготовленості учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл. Показано, що використання спеціально підібраних вправ, направлених на удосконалення окремих сторін швидкісних та
швидкісно-силових здібностей учнів, буде більш ефективним, якщо ці вправи будуть виконуватися в ігрових та змагальних варіантах рухових та спортивних ігор. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
фізична підготовленість |
uk_UA |
dc.subject |
швидкісні якості |
uk_UA |
dc.title |
Використання ігор в процесі удосконалення фізичних якостей школярів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |