dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз джерельної бази питання підготовки тренерів-
викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України. У процесі дослідження використано сукупність джерел, які розділено на певні групи за кіль-
кома ознаками. За місцем знаходження виокремлено джерела архівів, бібліотек
та особисті джерела. Охарактеризовано низку невідомих та малодоступних джерел, які надали можливість висвітлити соціально-економічні та педагогічні передумови підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої
освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Розглянуто бібліотечний масив літературних джерел щодо уявлення картини становлення, розвитку
загальних основ, змісту, засобів, форм та методів підготовки фахівців. Здійснено
аналіз документів власного зберігання, які внесли уточнення й дозволили від-
стежити процес удосконалення кваліфікаційного складника тренерів-викладачів
з водних видів спорту під час здобування освіти в закладах вищої освіти України
(друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Проаналізовано групи джерел за
видами публікацій. Установлено, що вивчення проблеми підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти
України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) ґрунтується на матеріалах,
які містять: нормативно-правові документи, довідкові та енциклопедичні джерела,
статистичні матеріали, літературу з історії педагогіки та історії фізичної культури
і спорту, навчально-методичні видання, дисертації, автореферати, періодичні видання та матеріали конференцій. |
uk_UA |