dc.contributor.author |
Дубницький, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Мішустіна, Т. С. |
|
dc.contributor.author |
Овчаренко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Науменко, Н. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-11T10:41:12Z |
|
dc.date.available |
2023-04-11T10:41:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 330.34:004 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2022-3(69)-98-107 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9626 |
|
dc.description |
Дубницький В. І. Трансформація споживання в умовах адаптації технологій в інформаційно-мережевій економіці / В. І. Дубницький, Т. С. Мішустіна, О. В. Овчаренко та ін. // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2022. - №3 (69). – С.98-107. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті виявлені глобальні передумови трансформації споживання, викликані формуванням інформаційно-мережевої економіки і роль процесу цифрової трансформації економіки в контексті розвитку ІКТ і дифузії інновацій, зростання споживчих послуг в економічній діяльності. Запропоновано системно-інтеграційний підхід до дослідження споживання і процесу його трансформації з урахуванням інформаційної парадигми. Обґрунтовано положення, що якісно нова інформаційна мережева економіка детермінує структурні зрушення в споживанні і вимагає відповідної їм якісно-нової структури виробництва і послуг, що адекватна потребам інноваційно-інформаційного розвитку. Запропоновано концепт-багаторівневу систему відносин споживання в умовах інформаційно-мережевої економіки, з урахуванням ієрархічних потреб (в залежності від потенціалу та взаємозалежності бізнесу, суспільства та індивіда). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-мережева економіка |
uk_UA |
dc.subject |
система споживання |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова трансформація економіки |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний каскад |
uk_UA |
dc.title |
Трансформація споживання в умовах адаптації технологій в інформаційно-мережевій економіці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |