dc.contributor.author |
Глінковська-Краузе, Б. |
|
dc.contributor.author |
Чеботарьова, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Чеботарьов, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-10T14:58:49Z |
|
dc.date.available |
2023-04-10T14:58:49Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 334:005.73+339.9 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2022-3(69)-85-90 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9611 |
|
dc.description |
Глінковська-Краузе Б. Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців / Б. Глінковська-Краузе, Н. М. Чеботарьова, Є. В. Чеботарьов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2022. - №3 (69). – С.85-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Формування нової системи міжнародних економічних відносин потребує обґрунтування надійної основи співпраці, насамперед, господарських суб’єктів різних країн у всіх галузях і сферах економіки. Одним із важливих чинників такого обґрунтування є оцінювання компетентностей підприємців, що є складовою комплексної науково-практичної проблеми компаративного (порівняльного) аналізу профілів підприємців різних країн. Дана проблема набуває особливої актуальності в контексті створення на європейському континенті міжнародних альянсів: економічних інтеграційних об’єднань у межах певних достатньо нечисельних країн, які б діяли за конкретними напрямами і проєктами на субрегіональному рівні. Компаративний аналіз профілів підприємців є предметом досліджень за новим напрямом науки – економічної компаративістики. Це передбачає поєднання застосування міжкультурного, міждисциплінарного та міжфункціонального підходів. У статті на підґрунті узагальнення теоретичних і науково-практичних розробок, які проведено за двома міжнародними україно-польськими проєктами, висунуто гносеологічну тріаду: «національна ділова культура» – «корпоративна культура» – «профіль підприємця» з наданням чіткого визначення даних дефініцій. Обґрунтовано інтеграл оцінювання профілів підприємців різних країн, який містить три етапи. На рівні першого етапу дається ідентифікація сутності фахових загальнокультурних компетентностей підприємців: дистанція влади, індивідуалізм, мужність, уникнення невизначеності, довготермінова орієнтація та індульгенція. Призначенням другого етапу є виокремлення й ідентифікація сутності суто підприємницьких компетентностей: схильність до підприємництва, обов’язковість у бізнесі, планування та ставлення до контролю, стандартизованість бізнес-діяльності, поліхромність і самовдосконалення. Третій етап пропонованого інтегралу містить чіткий перелік методичних посилок-вимог щодо розробки й оформлення (представлення) висновків паралельного анкетування-опитування підприємців різних країн за визначеними фаховими загальнокультурними і підприємницькими компетентностями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
профіль підприємця |
uk_UA |
dc.subject |
компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
національні ділові культури |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративні культури |
uk_UA |
dc.subject |
економічна компаративістика |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні альянси |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні та методичні засади компаративного аналізу профілів підприємців |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |