Abstract:
Індивідуальна освітня траєкторія у класичному розумінні – це персональний шлях розвитку здібностей, особистісних якостей і психічних процесів особистості здобувача освіти. В її основі лежить людиноцентризм, вона має на меті забезпечити максимально сприятливі умови для навчання й розвитку кожного здобувача освіти. У такому контексті індивідуальні освітні траєкторії, які в умовах реформи розглядалися як один зі шляхів забезпечення рівного доступу до освіти, зараз набувають особливого значення.
У ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка освітні компоненти вільного вибору становлять не
менше 25% навчального плану, вони представлені у навчальному плані відповідної освітньої програми переліком дисциплін, що включає у себе як дисципліни відповідної випускової кафедри, так і дисципліни інших кафедр, що є однаковими за обсягом кредитів та формою контролю. Із метою забезпечення прозорості діяльності університету створено електронний каталог із переліком таких освітніх компонентів, анотацій і силабусів до них, який розміщено на офіційних сторінках університету (офіційний сайт, Освітній портал ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», доступ мають усі авторизовані користувачі (викладачі та здобувачі вищої освіти)).
Description:
Товстуха О. М. Забезпечення формування деяких аспектів індивідуальної освітньої
траєкторії здобувачів вищої освіти у ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» / О. М. Товстуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С. 106-110.