Abstract:
У статті проаналізовано особливості соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні. Наголошено, що структурними компонентами процесу соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні є: реалізація профілактичних і превентивних програм, проведення корекційно-реабілітаційної роботи, профілактика суїцидальних тенденцій та дій серед учнівської молоді, урізноманітнення форм і методів профорієнтаційної роботи. Доведено, що метою соціально-педагогічного супроводу є створення умов для реалізації внутрішнього потенціалу учасників освітнього процесу, їхнього соціального та інтелектуального розвитку, охорони психічного здоров ̓я, формування безпечного соціального середовища.
Description:
Бік О. Я. Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в умовах
воєнного стану в Україні / О. Я. Бік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С. 111-116.