Abstract:
У статті розглянуто основні напрями й особливості здійснення соціально-педагогічної діяльності з дітьми у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах військового часу. Проаналізовано можливі варіанти організації навчально-виховного процесу під час дії військового стану в державі. Досліджено негативний вплив війни на різні сфери життєдіяльності суспільства. Здійснено аналіз проблем і потреб дітей, які постраждали внаслідок військової агресії. Окрему увагу приділено сім’ям та дітям, що належать до категорії внутрішньо переміщених осіб. Наголошено на необхідності проведення інформаційно-просвітницької та соціально-профілактичної роботи, спрямованої на формування навичок безпечної поведінки дітей. Доведено необхідність терапевтичного, корекційного та реабілітаційного впливу з боку соціального педагога з метою нормалізації психоемоційної сфери дитини, подолання кризових психологічних станів та адаптації до життя в умовах військового часу.
Description:
Пономарьова В. М. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з дітьми у загально-
освітніх навчальних закладах в умовах військового часу / В. М. Пономарьова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С. 142-146.