Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників

Show simple item record

dc.contributor.author Лучко, Ю. І.
dc.contributor.author Добровіцька, О. О.
dc.date.accessioned 2023-03-29T09:23:01Z
dc.date.available 2023-03-29T09:23:01Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.other УДК 37.02.018.4
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-48-55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9565
dc.description Лучко Ю. І. Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників / Ю. І. Лучко, О. О. Добровіцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.48-55. uk_UA
dc.description.abstract Цифрова компетенція є незамінною навичкою сьогодні у зв’язку з масштабними процесами діджиталізації у світі. Збагачення педагогічного інструментарію у навчальному процесі через використання smart-технологій повністю відповідає проблемам і вимогам педагогічної школи та підтримує амбіційні широкомасштабні освітні реформи в Україні. Використання smart-технологій у навчальному процесі значно вплине на якість педагогічної освіти та поліпшить цифрові й дидактичні компетенції вчителів, учнів шкіл, викладачів та студентів закладів вищої освіти України.Smart-технології – це інформаційні технології, спрямовані на розвиток компетентностей учасників освітнього процесу, необхідних для успішної діяльності в умовах цифрового суспільства. Нові інтелектуальні smart-технології вимагають зміни платформ, що використовуються для передачі знань і широкого використання smart-пристроїв. Необхідність розвитку освітнього простору пояснюється досить високим рівнем розвитку smart-технологій та швидкого проникнення їх у повсякдення життя. Своєю чергою, Smart Education (розумна освіта) – концепція, яка передбачає комплексну модернізацію всіх освітніх процесів, а також методів і технологій, що використовуються у цих процесах, що дає змогу по-новому побудувати процес розроблення контенту, його доставки та актуалізації. Smart-освіта передбачає гнучкість та наявність великої кількості джерел, максимальну різноманітність різних мультимедіа та швидке підлаштування під рівень та потреби слухача. Використання smart-технологій в освіті визначається розвитком у здобувачів освіти критичного мислення, умінь самостійно планувати та організовувати всі етапи власної навчальної діяльності, зокрема від формулювання мети до виконання різних проєктних операцій, від реалізації проєкту до самоконтролю та самооцінки й рефлексії. Цей процес, охоплюючи кілька стадій, передбачає як ознайомлення з новим видом діяльності, усвідомлення його сенсу, так і початкове оволодіння ним, а також розвиток умінь самостійного розроблення різних навчальних проєктів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject smart-технології uk_UA
dc.subject smart-освіта uk_UA
dc.subject здобувачі освіти uk_UA
dc.title Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account