Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Екологічна освіта: сучасні дефініції

Show simple item record

dc.contributor.author Молчанюк, О. В.
dc.contributor.author Пальчик, О. О.
dc.contributor.author Каденко, І. В.
dc.contributor.author Чернікова, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-03-29T09:06:20Z
dc.date.available 2023-03-29T09:06:20Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.other УДК 37:502/504(083.71)(045)
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-60-69
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9563
dc.description Молчанюк О. В. Екологічна освіта: сучасні дефініції / О. В. Молчанюк, О. В. Пальчик, І. В. Каденко [та ін.] // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.60-69. uk_UA
dc.description.abstract У статті окреслено шляхи нового погляду на сучасну екологічну освіту, що є необхідним і значущим кроком для вдосконалення системи освіти України, розроблення стратегії її розвитку. Проаналізовано сутність понять «екологічна освіта», «екологічна культура», «екологічне виховання», «розвивальне середовище», «виховання ціннісного ставлення до природи», «формальна освіта», «неформальна освіта» з позицій різних авторів.Наголошено на тому, що екологічна освіта характеризується сукупністю таких компонентів: екологічного мислення, екологічного світогляду, екологічної етики та екологічної культури; це цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, розвитку особистості, що мають бути спрямовані на формування екологічного виховання та екологічної культури; це психолого-педагогічний процес впливу на людину, метою якого є теоретичне формування екологічної свідомості, що означає взаємопов’язаний процес навчання, виховання та розвиток людини протягом усього життя. Зазначено, що екологічна освіта та виховання є стрижнем сучасної освіти і служать ключем до перебудови його сучасних систем і суспільства у цілому. Виділено концепції та положення, на яких ґрунтується сучасний розвиток екологічної освіти. Зроблено висновок, що екологічна освіта – це психолого-педагогічний процес впливу на людину, метою якого є теоретичне виховання екологічної свідомості. Сучасна система екологічної освіти України має неперервний, комплексний, міждисциплінарний та інтегрований характер з диференціацією залежно від професійної орієнтації і складається з двох підсистем неформальної і формальної екологічної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject екологічна культура uk_UA
dc.subject екологічне виховання uk_UA
dc.subject розвивальне середовище uk_UA
dc.subject формальна освіта uk_UA
dc.subject неформальна освіта uk_UA
dc.title Екологічна освіта: сучасні дефініції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account