Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи

Show simple item record

dc.contributor.author Краснова, Н. П.
dc.date.accessioned 2023-03-28T12:40:10Z
dc.date.available 2023-03-28T12:40:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 37.02:378.1
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-18-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9559
dc.description Краснова Н. П. Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи / Н. П. Краснова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.18-27. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто вимоги до професійної підготовки майбутнього фахівця із соціальної роботи, що вміщує формування моральності та етичності, які є невід’ємною частиною його підготовки допрофесійної діяльності; розкрито поняття «професійно-етична культура фахівця з соціальної роботи», під яким розуміється система професійно-моральних цінностей, які стали внутрішніми переконаннями особистості; охарактеризовано соціально-педагогічні умови, що зумовлюють формування та подальший розвиток тих чи інших якостей, властивостей, умінь, які ще не існують у внутрішніх структурах майбутнього фахівця із соціальної роботи; виділено умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. Умова створення комунікативного середовища: комунікативна культура (висловлювання власних думок, уміння створювати сприятливий психологічний клімат, уміння вести діалог) та комунікативна компетентність (професійне бачення ситуації комунікації). Умова створення мотивації у студентів до оволодіння професійно-етичною культурою (усвідомлення значущості обраної професії, необхідності приносити користь людям, поліпшення соціально-захисних умов у країні; мотиви особистого характеру – задоволення потреб у громадському визнанні, у самоактуалізації, самовираженні, у здійсненні сенсу та реалізації цінностей). Умови вивчення гуманістичного аспекту професійної сфери, виявлення її етичних проблем (оволодіння етичними нормами професії, професійний етикет, професійне спілкування, пошук та усвідомлення особистісних смислів у професії, самоактуалізація особистості). Умова застосування у навчанні особистісно-орієнтованих методів (рольові та ділові ігри, проєктування, метод проблемних ситуацій, метод сократівського діалогу). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject комунікативне середовище uk_UA
dc.subject особистісно-орієнтовані методи uk_UA
dc.subject професійно-етична культура фахівця із соціальної роботи uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account