dc.contributor.author |
Акіншина, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-28T12:10:44Z |
|
dc.date.available |
2023-03-28T12:10:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 659 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-7-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9556 |
|
dc.description |
Акіншина І. М. Дослідження якості рекламної комунікації в медійному сегменті
Луганщини початку ХХІ ст. в процесі вивчення документознавчих дисциплін / І. М. Акіншина // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2022. – №6 (354). – С. 7–11. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено питання дослідження рейтингу регіональної преси Луганщини, що найбільш удало використовували найновіші технології у формозмістовому вирішенні та маркетингових стратегіях щодо розміщення рекламної інформації, в історичному аспекті та подачі цих питань під час навчання студентів документознавчих спеціальностей. Наголошено на специфіці й багатофункціональності реклами, яка являє собою важливу сферу соціальної комунікації та є не просто видом бізнесу, а складною формою спілкування, взаємодії та взаємовпливу людей. Подано схему рекламної комунікації. Усе це окреслено з огляду на системний підхід теоретичного розроблення документно-комунікативних процесів і практичне її втілення у процес підготовки фахівців у галузі документознавства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
документознавчі спеціальності |
uk_UA |
dc.subject |
медійний сегмент |
uk_UA |
dc.subject |
преса |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна комунікація |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження якості рекламної комунікації в медійному сегменті Луганщини початку ХХІ ст. в процесі вивчення документознавчих дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |