dc.contributor.author |
Борисова, С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-06T23:27:26Z |
|
dc.date.available |
2023-03-06T23:27:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 76.03.09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9500 |
|
dc.description |
Борисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2022 року: у 2 томах. Київ: КНУТД, 2022. Том 2. – С. 42-45. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Подано результати аналізу потенціалу застосування поштової
листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації
візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено
важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних
досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій
економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів
територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме
врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності
місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження
брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації
територіальної ідентичності |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
візуалізація |
uk_UA |
dc.subject |
територіальний брендінг |
uk_UA |
dc.subject |
територіальна ідентичність |
uk_UA |
dc.subject |
принципи брендінгу місця |
uk_UA |
dc.subject |
поштова листівка |
uk_UA |
dc.title |
Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |