Abstract:
Подано результати аналізу потенціалу застосування поштової
листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації
візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено
важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних
досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій
економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів
територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме
врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності
місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження
брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації
територіальної ідентичності
Description:
Борисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2022 року: у 2 томах. Київ: КНУТД, 2022. Том 2. – С. 42-45.