dc.description.abstract |
У статті визначено й окреслено основні пропозиції стосовно
застосування аудіовізуальних засобів на заняттях вивчення іноземної
мови, запропоновані іспанськими педагогами Каберо, Себріаном
Мартінесом, Салінасом, Ромеро та Бартоломе.
Зауважено, що іспанські вчені розробили правила використання
аудіовізуальних матеріалів на заняттях у закладах освіти різних рівнів.
Вони вважають, що потрібно визначитись, яка мета використання
аудіовізуальних матеріалів на заняттях. Враховуються психологічно емоційні особливості сприйняття відеоматеріалів здобувачами освіти.
На особливу увагу заслуговують методичні рекомендації щодо
підготовки здобувачів освіти до сприйняття інформації з
аудіовізуального матеріалу. Здобувачі освіти не повинні пасивно
сприймати інформацію, а повинні бути активним співучасником
освітнього процесу. Подібний результат досягається завдяки поєднанню
вчителем різноманітних методичних прийомів, індивідуалізації навчання.
Здобувачі освіти повинні бути задіяні до інтерпретації фрагментів
аудіовідеоматеріалів, доповнювати своїми міркуваннями, життєвими
фактами, зробити висновки. Іспанські педагоги рекомендують розпочати
дискусію, підготувати здобувачам освіти питальник за відеоматеріалом,
простежити міжпредметні зв’язки тощо. Проведене дослідження ряду
праць з проблеми специфіки використання аудіовізуального матеріалу в
освітньому процесі Іспанії показало, що при врахуванні всих методичних
аспектів під час використання відеоматеріалів у здобувачів освіти
формуються компетентності, які сприятимуть їх самореалізації в
майбутньому. Особливо важливо використовувати аудіовізуальні
матеріали під час викладання елективних курсів з іноземних мов у
закладах вищої освіти, що є перспективним напрямком наукових
досліджень. |
uk_UA |