Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Досвід використання аудіовізуального матеріалу іспанськими педагогами

Show simple item record

dc.contributor.author Харковський, Є. М.
dc.date.accessioned 2023-03-02T22:59:51Z
dc.date.available 2023-03-02T22:59:51Z
dc.date.issued 2022-03
dc.identifier.other УДК 37.01+37.02
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-158-167
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9493
dc.description Харковський Є. М. Досвід використання аудіовізуального матеріалу іспанськими педагогами / Є. М. Харковський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.159-168. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено й окреслено основні пропозиції стосовно застосування аудіовізуальних засобів на заняттях вивчення іноземної мови, запропоновані іспанськими педагогами Каберо, Себріаном Мартінесом, Салінасом, Ромеро та Бартоломе. Зауважено, що іспанські вчені розробили правила використання аудіовізуальних матеріалів на заняттях у закладах освіти різних рівнів. Вони вважають, що потрібно визначитись, яка мета використання аудіовізуальних матеріалів на заняттях. Враховуються психологічно емоційні особливості сприйняття відеоматеріалів здобувачами освіти. На особливу увагу заслуговують методичні рекомендації щодо підготовки здобувачів освіти до сприйняття інформації з аудіовізуального матеріалу. Здобувачі освіти не повинні пасивно сприймати інформацію, а повинні бути активним співучасником освітнього процесу. Подібний результат досягається завдяки поєднанню вчителем різноманітних методичних прийомів, індивідуалізації навчання. Здобувачі освіти повинні бути задіяні до інтерпретації фрагментів аудіовідеоматеріалів, доповнювати своїми міркуваннями, життєвими фактами, зробити висновки. Іспанські педагоги рекомендують розпочати дискусію, підготувати здобувачам освіти питальник за відеоматеріалом, простежити міжпредметні зв’язки тощо. Проведене дослідження ряду праць з проблеми специфіки використання аудіовізуального матеріалу в освітньому процесі Іспанії показало, що при врахуванні всих методичних аспектів під час використання відеоматеріалів у здобувачів освіти формуються компетентності, які сприятимуть їх самореалізації в майбутньому. Особливо важливо використовувати аудіовізуальні матеріали під час викладання елективних курсів з іноземних мов у закладах вищої освіти, що є перспективним напрямком наукових досліджень. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject аудіовізуальний матеріал uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject Іспанія uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject ноземні мови uk_UA
dc.subject елективні курси uk_UA
dc.title Досвід використання аудіовізуального матеріалу іспанськими педагогами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account