Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови (професійна характеристика)

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2023-03-02T22:48:40Z
dc.date.available 2023-03-02T22:48:40Z
dc.date.issued 2022-03
dc.identifier.other УДК 37.211.24
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-131-138
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9490
dc.description Кокнова Т. А. Лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови (професійна характеристика) / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.131-138. uk_UA
dc.description.abstract У статі представлено модельну характеристику викладача зі сформованою лінгвометодичною компетеність, який спроможний ефективно та результативно працювати у ЗВО та здійснювати освітню діяльність зі здобувачами освіти за різними спеціальностями. Розглянуто поняття «лінгвометодична компетеність» та «модельна характеристика»; визначено, специфіку професійного портфелю викладача іноземної мови зі сформованою лінгвометодичною компетеність. Визначено, що до обов’язкової характеристики викладача іноземної мови, що працює зі здобувачами різних профілів має характеризуватися: загальною та спеціальною освіченістю, знаннями з дисципліни, що викладається; проявляти професійну майстерність; бути професійно захопленим; здатність до педагогічної відкритості, творчості, ініціативності та активності. У процесі дослідження встановлено, що викладачі іноземних мов будуть налаштовані створювати інноваційні технології, або сприяти їх оптимізації під освітні цілі, тяжіти до новації та науково-педагогічної творчості, будуть мотивовані до самовдосконалення та рефлексії. Встановлено, що налаштованість викладачів іноземних мов на кооперацію з майбутніми викладачами іноземних мов зумовлено індивідуально-особистісною характеристикою педагога, його професійними установками та самооцінкою. Визначено, що доцільним у процесі здійснення продуктивної педагогічної діяльності сам педагог трансформує ціннісно-мотиваційну сферу майбутнього викладача іноземної мови, активізує процеси саморозвитку й рефлексії, стимулює і власний інтерес, і інтерес майбутніх викладачів іноземних мов до професійної діяльності взагалі та для своєї самореалізації в ній зокрема. Встановлено, що гармонійна сукупність зовнішніх і внутрішніх установок; індивідуальні і професійні якості педагога, що демонструють його бажання, готовність і здатність до суб’єктного спілкування з учасниками освітнього процесу, визначає авторський стиль роботи педагога, який долучений до процесу формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Орієнтація на саморозвиток визначає потужний пізнавальний інтерес до освітньої діяльності, його творчу спрямованість, здатність до допомоги та співтворчості з магістрантами. Зроблено висновок про те, що професійна самореалізація суб’єктів та об’єктів освітнього процесу здійснюється за допомогою їхнього суб’єкт-суб’єктного характеру взаємодії, яка передбачає узгоджену діяльність учасників освітнього процесу, спрямовану на досягнення професійних цілей та сприяє і професійному зростанню взагалі, і формуванню в них професійної компетентності зокрема. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні викладачі іноземних мов uk_UA
dc.subject процес фахової підготовки uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.title Лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови (професійна характеристика) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account