Abstract:
Стаття присвячена проблемам дистанційного навчання іноземної
мови студентів-філологів, вибору методів, форм, засобів навчання на
формування інформаційно-комунікативної компетенції. Розглядаються
методи аналізу, узагальнення та систематизації результатів наукових
досліджень у галузі, що вивчається. Аналізуються існуючі технології
дистанційного навчання та обґрунтовується ефективність побудови
процесу навчання студентів-філологів з використанням технології
змішаного навчання. Розглядаються особливості дистанційної форми
спілкування для проведення відеоконференцій у режимі реального часу,
що замінюють очне спілкування викладача з учнями в умовах пандемії
COVID-19; аналізуються доцільність підключати та організовувати
процес навчання на платформі Teams на очних заняттях та для
самостійної роботи студентів-філологів. Створення умов для
міжособового спілкування та формування комунікативної компетенції
учнів на очних заняттях та сприяти розвитку самостійності,
відповідальності, умінь застосовувати інформаційні технології під час
роботи з онлайн-платформами. Розглядаються деякі положення основних
проявів лінгводидактичного потенціалу дистанційного навчання у
контексті заочної форми підготовки майбутніх лінгвістів. Дистанційне
навчання це ефективна форма, що дозволяє суттєво підвищити
ефективність системи як заочного так і очного навчання студентів
іншомовному спілкуванню. Дослідження потенційних можливостей такої
форми, розробка у межах даної теорії певних концепцій та технологій,
сприяє оптимізації навчальної діяльності студентів.
Description:
Демченко Н. О. Місце дистанційної форми навчання у загальній системі освіти студентів філологів / Н. О. Демченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.120-130.