Abstract:
У статті розкрито узагальнену характеристику суб’єкта (науково-педагогічного працівника, стейкхолдерів) професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів до роботи із вразливими категоріями населення як сукупність базових складників: загальнопрофесійних (професійна та академічна кваліфікація відповідно до змісту освітніх компонентів освітньої програми; підсистема професійних позицій як сукупності сформованих установок і орієнтацій, ставлень та оцінок внутрішнього і навколишнього досвіду; підсистема індивідуально-психологічних особливостей – поєднання різних структурнофункційних компонентів психіки, які визначають індивідуальність, стиль професійної діяльності, поведінки і виявляються у професійних якостях особистості); спеціалізованих вимог (усвідомленість значущості проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів до роботи із вразливими категоріями населення; обізнаність у міждисциплінарному характері соціальної роботи із вразливими категоріями населення; креативність у вирішенні завдань соціальної роботи із вразливими категоріями населення); інноваційних вимог (потреба в самовдосконаленні, підвищенні рівня професійної майстерності, здатність до інновацій та ін.).
Description:
Юрків Я. І. Характеристика суб’єкта професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів до роботи із вразливими категоріями населення / Я. І. Юрків // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 91-98.