Abstract:
На основі аналізу результатів досліджень відомих науковців обґрунтовано педагогічні умови формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців агроінженерії з використанням інноваційних інформаційно-комунікаційних освітніх технологій, що передбачають організацію освітнього процесу, скерованого на принципи формування іншомовної професійної компетентності та стимулювання професійної мотивації здобувачів вищої освіти. З’ясовано основні причини неефективного використання інноваційних технологій в аграрно-технічних закладах вищої освіти. Визначено необхідні організаційні заходи запровадження інноваційних технологій в освіт ній процес при вивченні іноземних мов. Доведено необхідність підготовки викладачів іноземних мов до роботи в умовах комп’ютеризації освітнього процесу, співпраці з викладачами загальнотехнічних та спеціальних фахових дисциплін для узгодження робочих навчальних програм та підбору дидактичних і методичних матеріалів, що відповідають професійно зорієнтованим тематикам. На підставі аналізу передового досвіду фахівців з комп’ютеризації освітнього процесу визначено основні функції інтернет-сервісів, програмного забезпеченням та засобів комунікації при використанні інноваційних інформаційно-комунікаційних освітніх технологій в освітньому процесі при підготовці майбутніх аграрних інженерів.
Description:
Поліщук А. В. Використання інноваційних технологій при іншомовній підготовці майбутніх фахівців аграрно-інженерних спеціальностей / А. В. Поліщук // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 59-70.