Abstract:
У статті досліджено проблему підготовки конкурентоспроможних фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в закладах вищої освіти. Представлено обґрунтування понять «технологія», «практико зорієнтовані технології», «професійна культура фахівця інформаційно-документознавчої галузі».
Через з’ясування сутності поняття «технологія навчання», визначення його
структури доводиться доцільність застосування практико зорієнтованих технологій як
найбільш доречного інструменту освітнього процесу, результатом якого є вміле застосування набутих знань та навичок на практиці. Наголошено, що застосування практико зорієнтованих технологій у підготовці конкурентоспроможних фахівців інформаційно-документознавчої галузі сприяє більш чіткому та регламентованому впливу (і з боку викладача, і з боку студента) на всі етапи процесу навчання: від надання студентам знань, умінь і навичок – до контролю щодо
їх засвоєння. При цьому важливою умовою є забезпечення зворотного зв’язку (якість,
підбір матеріалу, урахування ситуації, контроль, самоконтроль тощо).
Description:
Лєсовець Н. М. Практико зорієнтовані технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців інформаційно-документознавчої галузі / Н. М. Лєсовець // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 38-47.