dc.description.abstract |
У статті розкрито теоретичні та експериментальні засади формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки.
Установлено, що найбільш суттєвими психологічними якостями, якими повинен
володіти майбутній фахівець гуманітарного профілю, є толерантність (терпимість до
інших думок, проявів суб’єктами різних якостей), комунікативність (здатність до
встановлення контактів з різними людьми, обміну інформацією, формування стратегії й тактики співпраці з людьми та різними соціальними інституціями), рефлексивність (здатність особистості спрямовувати власну активність на саму себе, здійснювати самооцінку думок, вчинків, поведінки). Розроблено зміст і технології (програми тренінгів і занять, ігри, творчі завдання, вправи тощо) формування психологічних якостей майбутніх фахівців гуманітарного профілю в процесі професійної підготовки. Доведено їхню ефективність експериментальним шляхом. Зроблено висновок про необхідність їх упровадження в освітній процес закладів вищої освіти України. |
uk_UA |