dc.contributor.author |
Бутенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T18:57:01Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T18:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147.091.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9407 |
|
dc.description |
Бутенко Л. Л. Концепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної
підготовки майбутніх учителів / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 3-16. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено загальну характеристику засобів методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади використання концепт-карт у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери освіти, наукові підходи до
сутності понять «концепт», «концептуалізація», основні положення теорії когнітивної візуалізації. Розкрито змістові та функційні характеристики концепт-карт, спільне та відмінне між концепт-картами та інтелект-картами.
Схарактеризовано етапи складання концепт-карт. Визначено особливості концепт-карт як засобу методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, чинники, що впливають на ефективність використання концепт-карт в освітньому процесі вищої школи. Наведено приклади концепт-карт у контексті методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
методологізація загальнопедагогічної підготовки |
uk_UA |
dc.subject |
концепт-карта |
uk_UA |
dc.subject |
інтелект-карта |
uk_UA |
dc.title |
Концепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |