dc.description.abstract |
У статті висвітлено наукові засади формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів засобами педагогічних дисциплін. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що поняття «інфомедійна грамотність» учені тлумачать неоднозначно. З урахуванням різних поглядів учених визначено авторське розуміння суті цього феномену, а також змістове наповнення структурних компонентів інфомедійної грамотності здобувачів вищої педагогічної освіти. Зазначено, що експериментальна робота з формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів реалізовувалася на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковородий охоплювала вивчення ними навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Загальна педагогіка» й «Педагогіка», а також позааудиторну роботу здобувачів. Конкретизовано, що оволодіння суб’єктами навчання інфомедійною грамотністю відбувалося під час проведення мозкових штурмів і дискусій типу «buzzgroup» у форматі онлайн, вебквестів, вебінарів, проходження відповідних онлайн курсів, самостійного опрацювання представлених у мережі «Інтернет» матеріалів з
окресленої проблеми (мультфільми, навчальні відеофільми й відеоролики, виконання спеціальних проблемних завдань та інтерактивних вправ, участь в онлайн тренінгах, вікторинах, майстер-класах, іграх, робота з мультимедійним онлайн посібником «МедіаДрайвер» тощо. |
uk_UA |