Abstract:
У статті розкрито сутність фасилітації
як методу формування сприятливого соціально-психологічного клімату та партнерства в закладі вищої освіти.
Зазначено, що створення сприятливого соціально-психологічного клімату і партнерства в закладі вищої освіти передбачає
подолання бар’єрів психічної напруженості
в процесі комунікації, відкритість, доступність і демократичність закладу вищої освіти, об’єднання учасників освітнього процесу на відповідних умовах розподілу праці та
активної участі в її реалізації, співпрацю на
принципах рівності й добровільності.
Механізм застосування методу фасилітації в контексті формування сприятливого соціально-психологічного клімату і партнерства в закладі вищої освіти представлено
як створення організаційних, психологічних,
педагогічних і методичних умов, які забезпечують можливість успішної взаємодії і
комунікації за умови адаптивності закладу
вищої освіти і здатності членів колективу / команди самостійно вирішувати проблеми, фокусуючи увагу на ресурсах і
досягненні цілей.
Description:
Курило В. С., Караман О. Л. Фасилітація як метод формування сприятливого соціально-психологічного клімату та партнерства в закладі вищої освіти / В. С. Курило, О. Л. Караман // Освіта та педогогічна наука. – 2022. - №1 (180), - С. 59-69.