dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-16T14:52:57Z |
|
dc.date.available |
2022-12-16T14:52:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37. 211.24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9320 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 195-205. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статі досліджено методичний вплив моделі «MUSIC» Б. Джонса
на процес формування професійної компетентності в майбутніх
викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто
поняття «освітнє середовище» та «освітній простір»; визначено, що
процес фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов треба
спрямовувати на формування їхньої професійної компетентності. У
процесі дослідження встановлено, що оптимізувати середовищний вплив
на процес формування професійної компетентності у процесі фахової
підготовки майбутніх викладачів іноземних мов допоможе п’ятирівнева
модель Б. Джонса «MUSIC», яку подано з позицій авторського бачення.
На першому рівні запропоновано надати розширені повноваження
майбутнім викладачам іноземних мов задля здійснення ними
самоконтролю процесу формування професійної компетентності
впродовж фахової підготовки. На другому рівні необхідно упевнитись,
що майбутні викладачі іноземних мов розуміють значення матеріалу,
який їм пропонується для опанування, для їхнього майбутнього
професійного розвитку. На третьому рівні майбутні викладачі іноземних
мов мають чітко усвідомлювати, що успішність навчання залежить також
від правильно обраних стратегій. Четвертий рівень тісно пов'язаний із
щирою зацікавленістю майбутніх фахівців у набутті професійних
якостей. На п’ятому рівні визначено необхідність прояву турботи про
студентів, враховувати фактори зовнішнього середовища, які можуть
впливати на рівень їхнього професійного розвитку. Зроблено висновок
про те, що у фокусі формування професійної компетентності в майбутніх
викладачів іноземних мов важливо створити таке середовище, яке
сприяло б дружнім взаємозв’язкам між майбутніми спеціалістами та
професорсько-викладацьким складом, що у свою чергу позитивно вплине
на якість професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
процес фахової підготовки |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.title |
Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |