Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2022-12-16T14:52:57Z
dc.date.available 2022-12-16T14:52:57Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 37. 211.24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9320
dc.description Кокнова Т. А. Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 195-205. uk_UA
dc.description.abstract У статі досліджено методичний вплив моделі «MUSIC» Б. Джонса на процес формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розглянуто поняття «освітнє середовище» та «освітній простір»; визначено, що процес фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов треба спрямовувати на формування їхньої професійної компетентності. У процесі дослідження встановлено, що оптимізувати середовищний вплив на процес формування професійної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов допоможе п’ятирівнева модель Б. Джонса «MUSIC», яку подано з позицій авторського бачення. На першому рівні запропоновано надати розширені повноваження майбутнім викладачам іноземних мов задля здійснення ними самоконтролю процесу формування професійної компетентності впродовж фахової підготовки. На другому рівні необхідно упевнитись, що майбутні викладачі іноземних мов розуміють значення матеріалу, який їм пропонується для опанування, для їхнього майбутнього професійного розвитку. На третьому рівні майбутні викладачі іноземних мов мають чітко усвідомлювати, що успішність навчання залежить також від правильно обраних стратегій. Четвертий рівень тісно пов'язаний із щирою зацікавленістю майбутніх фахівців у набутті професійних якостей. На п’ятому рівні визначено необхідність прояву турботи про студентів, враховувати фактори зовнішнього середовища, які можуть впливати на рівень їхнього професійного розвитку. Зроблено висновок про те, що у фокусі формування професійної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов важливо створити таке середовище, яке сприяло б дружнім взаємозв’язкам між майбутніми спеціалістами та професорсько-викладацьким складом, що у свою чергу позитивно вплине на якість професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні викладачі іноземних мов uk_UA
dc.subject процес фахової підготовки uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.title Вплив моделі «MUSIC» на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account