dc.contributor.author |
Богиня, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Трусова, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Савицька, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-16T14:36:47Z |
|
dc.date.available |
2022-12-16T14:36:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.016:81’243/276:001]-025.13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9317 |
|
dc.description |
Богиня Л. В. Організаційно методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі / Л. В. Богиня, Л. В. Трусова, Т. В. Савицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 170-177. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушено проблему впровадження сучасних
організаційних і методичних підходів до навчання іноземних громадян
наукового мовлення на пропедевтичному етапі. Першочерговим
завданням підготовчих відділень та прирівняних до них структур
доуніверситетської підготовки закладів вищої освіти України визначено
досягнення іноземними слухачами комунікативної компетенції на рівні,
що забезпечує засвоєння навчальних дисциплін у процесі фахової
підготовки за освітньо-професійними програмами. Визначено провідну
роль організаційно-методичної моделі навчання наукового мовлення
інокомунікантів для задоволення їхніх комунікативних потреб під час
вивчення НСМ та профільних дисциплін. Окреслено низку проблем, які
впливають на ефективність формування навичок наукового мовлення.
Порушено питання відсутності лексичного й дієслівного мінімумів з
природничих дисциплін для початкового етапу вивчення мови як
іноземної. Доведено продуктивність взаємодії викладачів української
мови і профільних предметів у питаннях дотримання єдиного мовного
режиму на пропедевтичному етапі, узгодження структури навчальних
посібників і моделювання навчальних наукових текстів. Основним
методичним принципом визначено текстоцентричний підхід. Описано структуру навчальних посібників з початкового та основного курсу НСМ,
методико-дидактичні матеріали. Наголошено на доцільності координації
навчання наукового стилю мовлення з практичним курсом
загальнолітературної мови (щодо лексико-граматичного наповнення) та
логікою викладу наукових тем профільних дисциплін. Доведено, що
впровадження досліджуваної моделі позитивно впливає на формування
стартових навичок наукового мовлення та українськомовної
комунікативної компетенції іноземних студентів у професійній сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
інокомуніканти |
uk_UA |
dc.subject |
науковий стиль мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-методична модель |
uk_UA |
dc.subject |
доуніверситетський етап |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |