Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Організаційно методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі

Show simple item record

dc.contributor.author Богиня, Л. В.
dc.contributor.author Трусова, Л. В.
dc.contributor.author Савицька, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-12-16T14:36:47Z
dc.date.available 2022-12-16T14:36:47Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 378.016:81’243/276:001]-025.13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9317
dc.description Богиня Л. В. Організаційно методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі / Л. В. Богиня, Л. В. Трусова, Т. В. Савицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 170-177. uk_UA
dc.description.abstract У статті порушено проблему впровадження сучасних організаційних і методичних підходів до навчання іноземних громадян наукового мовлення на пропедевтичному етапі. Першочерговим завданням підготовчих відділень та прирівняних до них структур доуніверситетської підготовки закладів вищої освіти України визначено досягнення іноземними слухачами комунікативної компетенції на рівні, що забезпечує засвоєння навчальних дисциплін у процесі фахової підготовки за освітньо-професійними програмами. Визначено провідну роль організаційно-методичної моделі навчання наукового мовлення інокомунікантів для задоволення їхніх комунікативних потреб під час вивчення НСМ та профільних дисциплін. Окреслено низку проблем, які впливають на ефективність формування навичок наукового мовлення. Порушено питання відсутності лексичного й дієслівного мінімумів з природничих дисциплін для початкового етапу вивчення мови як іноземної. Доведено продуктивність взаємодії викладачів української мови і профільних предметів у питаннях дотримання єдиного мовного режиму на пропедевтичному етапі, узгодження структури навчальних посібників і моделювання навчальних наукових текстів. Основним методичним принципом визначено текстоцентричний підхід. Описано структуру навчальних посібників з початкового та основного курсу НСМ, методико-дидактичні матеріали. Наголошено на доцільності координації навчання наукового стилю мовлення з практичним курсом загальнолітературної мови (щодо лексико-граматичного наповнення) та логікою викладу наукових тем профільних дисциплін. Доведено, що впровадження досліджуваної моделі позитивно впливає на формування стартових навичок наукового мовлення та українськомовної комунікативної компетенції іноземних студентів у професійній сфері. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject інокомуніканти uk_UA
dc.subject науковий стиль мовлення uk_UA
dc.subject організаційно-методична модель uk_UA
dc.subject доуніверситетський етап uk_UA
dc.title Організаційно методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account