Abstract:
В статті проаналізовано, що традиційно організований процес
формування громадянської зрілості здобувачів загальної середньої освіти
старших класів не забезпечує цей процес повною мірою на основі
національних традицій, а потребує поєднання із здоров’язбереженням через
збільшення шкідливих звичок та зменшення рухової активності молоді.
Метою даної статті є аналіз проблеми взаємозв’язку здоров’язбереження та громадянської зрілості здобувачів загальної
середньої освіти України.
Об’єкт дослідження: освітній процес в закладах загальної середньої
освіти України.
Предмет дослідження: формування процесу поєднання
здоров’язбереження та громадянської зрілості старшокласників в
закладах загальної середньої освіти України.
Висновки. У вітчизняній педагогічній науці здійснюються
дослідження здоров’язбереження та водночас формування громадянської
зрілості здобувачів загальної середньої освіти. Здійснення контролю
фізичної підготовленості громадянської зрілості та здоров’я здобувачів
освіти старших класів потребує розробки методичної системи їхнього
застосування. Зростає роль взаємного доповнення
здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської
зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Виникає
потреба у міждисциплінарному підході до розроблення змісту
національних освітніх програм із застосуванням здоров’язбережувальних
технологій та забезпеченню академічної мобільності, яка є своєрідною
платформою для створення єдиного європейського освітнього простору.
Description:
Імерідзе М. Б. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти / М. Б. Імерідзе, І. В. Бужина, С. В. Грищенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 159-170.