Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Iмiдж як соцiокультурний феномен

Show simple item record

dc.contributor.author Продан, І.
dc.date.accessioned 2022-03-18T20:17:13Z
dc.date.available 2022-03-18T20:17:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 130.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9061
dc.description Продан I. Iмiдж як соцiокультурний феномен / І. Продан // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 36, Т. 2. - С. 171-175. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні підходи до класифікації терміну «соціокультурний імідж». Розглядаються та окреслюються запропоновані різними вченими типи іміджу, визначені його структурні компоненти, розкриті функції іміджу в соціокультурному контексті, що формується цільовою аудиторією про певний об’єкт і враховує його символічні, міфологічні, стереотипні й соціально-рольові аспекти. Визначено, що у суспільстві імідж розглядається як культурний феномен, культурний код, за допомогою якого відбувається постійна репрезентація особистості або групи. Він є текстом культури, який надалі й формує кінцеве уявлення. Соціокультурний імідж формується в суспільній свідомості не тільки навколо окремих індивідів і соціальних груп, а й навколо усіх соціально значущих явищ. Зазначено, що на формування соціокультурного іміджу істотно впливають світогляд і соціокультурні стереотипи, що складаються в тому чи іншому культурному середовищі. Соціокультурний імідж, як і імідж загалом, інформативний і семіотичний, він є результатом комунікації. Соціокультурний імідж розглянуто як концепцію, яка відображає розвиток суспільства, заснований на сприйнятті людини через цінності, семантичні та символічні ідеї, засновані на переважаючих судженнях у соціокультурному середовищі, якою займається людина. Застосовуючи інформаційний семіотичний підхід до аналізу іміджу, виокремлено його соціокультурні функції. Перша функція – надання постійної інформації, яка виражається в певній системі символів. Наступна функція пропонує свіжий контент, де імідж виступає не пасивною ланкою передачі постійної інформації, а активним генератором нового контенту. Остання функція визначається як функція пам’яті, де пам’ять тексту виступає не просто сховищем інформації, а складником його змістоутворюючого механізму, що виступає базою для формування іміджу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject семіотика uk_UA
dc.title Iмiдж як соцiокультурний феномен uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account