dc.contributor.author |
Дудник, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-17T23:07:46Z |
|
dc.date.available |
2021-10-17T23:07:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8542 |
|
dc.description |
Дудник О. М. Задачне навчання майбутнього вчителя початкової школи / О. М. Дудник // Педагогіка і психологія: напрями та тенденції розвитку в Україні та світі : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практич. конф. (17-18 квітня 2020 р., м. Одеса). - Одеса : ГО "Південна фундація педагогіки". - 2020. - Ч. ІІ. - С. 92-96. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто трактування феномену "задачне навчання" у науковому дискурсі та наведено авторське трактування зазначено поняття, як організацію освітнього процесу шляхом структурування навчального матеріалу у вигляді системи задач, які відбивають специфіку майбутнього професії та розв'язання яких сприяє формуванню й розвитку професійно важливих якостей особистості. Розкрито процесуальний компонет системи педагогічних задач контестної спрямованості, який відбиває динамічні аспекти та пов'заний з етапами її впровадження у процес професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.title |
Задачне навчання майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |