| dc.contributor.author | Дудник, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-10-17T23:07:46Z | |
| dc.date.available | 2021-10-17T23:07:46Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8542 | |
| dc.description | Дудник О. М. Задачне навчання майбутнього вчителя початкової школи / О. М. Дудник // Педагогіка і психологія: напрями та тенденції розвитку в Україні та світі : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практич. конф. (17-18 квітня 2020 р., м. Одеса). - Одеса : ГО "Південна фундація педагогіки". - 2020. - Ч. ІІ. - С. 92-96. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Розглянуто трактування феномену "задачне навчання" у науковому дискурсі та наведено авторське трактування зазначено поняття, як організацію освітнього процесу шляхом структурування навчального матеріалу у вигляді системи задач, які відбивають специфіку майбутнього професії та розв'язання яких сприяє формуванню й розвитку професійно важливих якостей особистості. Розкрито процесуальний компонет системи педагогічних задач контестної спрямованості, який відбиває динамічні аспекти та пов'заний з етапами її впровадження у процес професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Задачне навчання майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |