Abstract:
Розглянуто трактування феномену "задачне навчання" у науковому дискурсі та наведено авторське трактування зазначено поняття, як організацію освітнього процесу шляхом структурування навчального матеріалу у вигляді системи задач, які відбивають специфіку майбутнього професії та розв'язання яких сприяє формуванню й розвитку професійно важливих якостей особистості. Розкрито процесуальний компонет системи педагогічних задач контестної спрямованості, який відбиває динамічні аспекти та пов'заний з етапами її впровадження у процес професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.
Description:
Дудник О. М. Задачне навчання майбутнього вчителя початкової школи / О. М. Дудник // Педагогіка і психологія: напрями та тенденції розвитку в Україні та світі : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практич. конф. (17-18 квітня 2020 р., м. Одеса). - Одеса : ГО "Південна фундація педагогіки". - 2020. - Ч. ІІ. - С. 92-96.