dc.description.abstract |
В статті розглядається психологічний аспект реорганізації освітнього простору України, специфіки медіа-освіти та її вплив на молоду людину. Розглянуті як позитивні, так і негативні фактори впливу медіа на психіку. Проаналізовані поняття медіа-освіта, дистанційна освіта, медіа-ризики, медіа грамотність, медіа-творчість, медіа практика тощо. Досвід впровадження медіа-освіти у навчальний процес ВНЗ України переконує в тому, що на часі не просто вести мову про професійно-орієнтовану медіа-освіту, її переваги, а й всіляко сприяти її впровадженню у навчальний процес. Завдяки медіа-освіті особистість зможе ефективно послуговуватися медіа-сферою впродовж усього життя, «усвідомлено вибудовувати своє життя, успішно навчатися протягом усього життя, працювати, ефективно вирішувати проблеми особистого та суспільного характеру». Інформаційна грамотна особистість зможе успішно використовувати медіа-засоби для професійного й культурного зростання. |
uk_UA |