| dc.contributor.author | Крошка, С. А. | |
| dc.date.accessioned | 2016-06-15T20:58:12Z | |
| dc.date.available | 2016-06-15T20:58:12Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/846 | |
| dc.description | Здоров'язбережувальні технології у навчально-виховному процесі / С. А. Крошка // Заступник директора школи. – 2012. – № 4. – С. 4-10. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Для дітей віком від 6 до 17 років цим середовищем є загальноосвітній навчальний заклад. Для того щоб здоров'я посідало перше місце в ієрархії потреб і цінностей дітей ще з раннього віку, вчителі мають навчати їх цінувати, берегти і зміцнювати його, а ще — власним прикладом демонструвати здоровий спосіб життя | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | здоров'є | uk_UA |
| dc.subject | здоров'язбережувальні технології | uk_UA |
| dc.subject | технології | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
| dc.subject | виховний процес | uk_UA |
| dc.title | Здоров'язбережувальні технології у навчально-виховному процесі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |