dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-15T20:58:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-15T20:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/846 |
|
dc.description |
Здоров'язбережувальні технології у навчально-виховному процесі / С. А. Крошка // Заступник директора школи. – 2012. – № 4. – С. 4-10. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Для дітей віком від 6 до 17 років цим середовищем є загальноосвітній навчальний заклад. Для того щоб здоров'я посідало перше місце в ієрархії потреб і цінностей дітей ще з раннього віку, вчителі мають навчати їх цінувати, берегти і зміцнювати його, а ще — власним прикладом демонструвати здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'язбережувальні технології |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
виховний процес |
uk_UA |
dc.title |
Здоров'язбережувальні технології у навчально-виховному процесі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |