dc.description.abstract |
У статті проаналізовано основні етапи діяльності викладача в процесі організації практик студентів туристичних спеціальностей. Охарактеризовано основні види практик студентів, їх функції та завдання, визначено послідовність дій викладача з моменту отримання навчального навантаження: встановлення завдань та баз практики, розробка робочої програми, знайомство з керівниками баз практик та наставниками, визначення робочого місця практиканта, індивідуальних науково-дослідних завдань, узгодження змісту практичної підготовки студента з результатами засвоєння теоретичного матеріалу на аудиторних заняттях з огляду на формування професійних компетентностей, як результату проходження практики, тощо.
Стаття розрахована на викладачів-початківців, які не мають досвіду організації практик та науково-педагогічних персонал, який працює на випускових кафедрах, які реалізують нові напрямки в професійній освіті. |
uk_UA |