dc.contributor.author |
Панченко, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-29T10:52:42Z |
|
dc.date.available |
2021-06-29T10:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.22.013.42:(659.1+004) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8400 |
|
dc.description |
Панченко Н. В. Специфіка використання рекламноінформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / Н.В.Панченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.43-48. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено поняття рекламно-інформаційних технологій (зокрема, соціальної реклами), критеріїв ефективності їх впливу на свідомість студентської молоді; розглянуто особливості формування соціальної активності майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної реклами, визначено можливості використання соціальної реклами в навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
соціальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
студентська молодь |
uk_UA |
dc.subject |
рекламно-інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.title |
Специфіка використання рекламноінформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |