Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Специфіка використання рекламноінформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Н.В.
dc.date.accessioned 2021-06-29T10:52:42Z
dc.date.available 2021-06-29T10:52:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.22.013.42:(659.1+004)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8400
dc.description Панченко Н. В. Специфіка використання рекламноінформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / Н.В.Панченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.43-48. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено поняття рекламно-інформаційних технологій (зокрема, соціальної реклами), критеріїв ефективності їх впливу на свідомість студентської молоді; розглянуто особливості формування соціальної активності майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної реклами, визначено можливості використання соціальної реклами в навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject соціальна активність uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.subject рекламно-інформаційні технології uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.title Специфіка використання рекламноінформаційних технологій як засобу розвитку соціальної активності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account