Abstract:
В статті викладено результати проведеного дослідження щодо визначення психологічних показників студентів вищих навчальних закладів у процесі занять фітнесом в порівнянні з аналогічними характеристиками їх однокурсників, які не займалися будь-якими фізкультурно-оздоровчими системами. Було проведено низку психологопедагогічних анкетувань щодо визначення інтегральної оцінки поточного суб’єктивного стану студентів за методикою В. Доскіна, дослідження рівня їх нервово-психічної стійкості за методикою В. Бодрова та діагностики студентської молоді на рівень мотивації до успіху за методикою Т. Елєрса. Було зафіксовано, що фізкультурно-оздоровчі заняття фітнесом сприяють розвиткові таких психофізіологічних характеристик, як сміливість і рішучість, психосенсорна чутливість, емоційна стійкість, швидкість сенсомоторних реакцій та ін.
Description:
Іванчикова С. М. Дослідження психологічних показників студентів вищих навчальних закладів у процесі занять фітнесом / С. М. Іванчикова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. - С. 29-34.