Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога

Show simple item record

dc.contributor.author Чеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned 2021-06-15T12:44:08Z
dc.date.available 2021-06-15T12:44:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 005.72:339.92(477)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8303
dc.description Чеботарьов Є. В. Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога / Є. В. Чеботарьов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №1 (63). – С. 78-83. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено спробу розгляду проблеми, яка ще не стала предметом системних розробок у вітчизняній та зарубіжній науці, – аналізу профіля українського маркетолога. Дана проблема досліджується на під- ґрунті висунутого нового методологічного підходу: визнання детермінованості профіля маркетолога певної країни (як і в цілому – профіля підприємця) змістом і особливостями національної ділової культури даної країни. Висунутий підхід логічно зумовив необхідність компаративного аналізу національної ділової культури України. Такий аналіз проведено з використанням відповідних параметрів-вимірювачів сучасної економічної компаративістики («дистанція влади», «індивідуалізм», «маскулінність», «уникнення невизначеності», «довготермінова орієнтація», «індульгенція») у порівнянні з країнами західної та центральносхідної Європи та Південного Сходу. Ідентифіковано унікальність національної ділової культури України, яка полягає в її мультикультурності: в органічному по- єднанні західного (англо-саксонського) та східного (південно-східного) підприємництва; в особливій повазі до інших релігій і конфесій. Виокремлено характерні риси профіля українського маркетолога (вони, як і риси профіля підприємця будь-якої країни у всі часи, містять і позитивні, і негативні властивості). Український маркетолог: як правило, є усуненим від прийняття принципових рішень, що «підштовхує» його до кроків «партизанського маркетингу»; він більш схильний до колективних форм діяльності (але з прихованими амбітними індивідуальними рисами); у фаховій діяльності розуміє цінність життя і багатства для вітчизняного споживача і споживчої поведінки як такої; відчуває внутрішній дискомфорт в умовах невизначеності та особливої ризиковості; перевагою українського маркетолога є діяльність у галузях з довготерміновим обігом капіталу та у сфері комплексних маркетингових досліджень; вітчизняний маркетолог певною мірою ще зберіг властивості соціальної орієнтації у бізнесі (але домінантою його підприємницької свідомості є негативні очікування). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject профіль маркетолога uk_UA
dc.subject економічна компаративістика uk_UA
dc.subject національна ділова культура uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.title Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account