dc.contributor.author |
Пушак, Г. І. |
|
dc.contributor.author |
Трушкіна, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-15T12:10:52Z |
|
dc.date.available |
2021-06-15T12:10:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 332.1:656(477) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8302 |
|
dc.description |
Пушак Г. І. Обґрунтування доцільності створення транспортно-логістичного кластеру в Карпатському економічному районі / І. Г. Пушак, Н. В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №1 (63). – С. 61-77. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Доведено, що для збалансованого сталого розвитку регіональної транспортно-логістичної системи доцільно розробити кластерну модель організації логістичної діяльності в економічному районі, під якою розуміється концептуальний підхід, що передбачає створення і функціонування транспортно-логістичного кластеру. Кластерна модель включає такі блоки: єдиний комплекс процесів логістичної діяльності; учасники транспортно-логістичного кластеру, які організують ці процеси; алгоритм формування й функціонування кластеру; механізми формування партнерських взаємовідносин учасників кластеру; фінансове забезпечення розвитку кластеру; досягнення синергетичного (економічного, соціального й екологічного) ефекту від сталого розвитку транспортно-логістичного кластеру на засадах стимулювання регіону.
З метою формування транспортно-логістичного кластеру в Карпатському економічному районі потрібно створити належні інституційні умови, які полягають в: удосконаленні законодавчого й нормативноправового регулювання розвитку транспортної сфери та організації логістичної діяльності з урахуванням регіональної складової; розробленні Стратегії комплексного розвитку регіональної транспортно-логістичної системи на основі модернізації транспортної інфраструктури; розробленні та впровадженні організаційно-економічного механізму управління розвитком транспортно-логістичної системи економічного району з використанням інструментів «зеленої» логістики та цифрових технологій; удосконаленні механізму фінансового забезпечення управління розвитком транспортно-логістичної системи шляхом застосування таких фінансових інструментів, як венчурне інвестування, краудінвестинг, міжнародно-приватнодержавне партнерство на основі залучення приватних інвестицій, коштів кредитних установ, іноземних інвестиційних ресурсів, грантів міжнародних фінансових організацій, коштів інвестиційних фондів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
регіональна економіка |
uk_UA |
dc.subject |
економічний район |
uk_UA |
dc.subject |
транспортно-логістична система |
uk_UA |
dc.subject |
логістична діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
кластерний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
транспортно-логістичний кластер |
uk_UA |
dc.subject |
передумови |
uk_UA |
dc.subject |
показники |
uk_UA |
dc.subject |
інституційні умови |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова логістика |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування доцільності створення транспортно-логістичного кластеру в Карпатському економічному районі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |